Kérdés esetén hívjon +36 92 377 434

AGRO-NOVA KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLL. TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPR. MŰKÖDÉSI KÖLTSÉG FINANSZÍROZÁSA

Antal Gáborné

Nyilv.sz.: 50269026

Adószám: 67461952-1-40

8948 Nova Arany János út 5.

kategóriák

UTV 625 Gladiator

  • Termék leírás
CFMOTO Gladiátor UTV625 EPS quad kétszemélyes .
 
A vadonatúj  CFMOTO Gladiator UTV625  része a CFMOTO UTV szegmens teljes újjáélesztésének. Ennek a sorozatnak az új generációja . Az új  Gladiator UTV625 minden előfeltétellel rendelkezik ahhoz, hogy bestseller legyen  az egyhengeres UTV-k kategóriájában  .  Nagyobb, szélesebb, magasabb, tágasabb, erősebb, strapabíróbb, erősebb, kompaktabb, jobb kezelhetőséggel és több kiegészítővel. A korábbi generációkhoz képest szó szerint nem maradt szó nélkül, míg a CFMOTO fejlesztői és műszaki csapatának egyetlen feladata volt: olyan gépet alkotni, amely szó szerint minden nyugtalanító érzés nélkül kényezteti tulajdonosát. Nehéz feladat, de sikerült!!!
 
CFMOTO Gladiátor UTV625 EPS quad kétszemélyes:
       Ár bruttó : 15,725 €uró      5,975,500 Ft.
 
AKCIÓ rendelésre 13,550 €  5,149,000 Ft 
 
Alapszin  ZÖLD . EPS szervó ,Csörlő , 12" alufelni ,háló az ajtón .
Hitel ügyintézés 25-50% kezdő befizetés ! Házhoz szállítás műszaki .
 
 
Opciós tételek:
Műanyag esővédő  tető:  ár bruttó : 220 € 85,800 Ft
Plexi első szélvédő  : Ár bruttó  
Laminált első ablak ablaktörlővel és mosóval: Ár bruttó : 1,345 €  524,550 Ft
Komplett kabin első ablakkal és fűtéssel:Ár bruttó:4,649 € 1,815,000 Ft
Elérhető színek: terepmintás álcázás  .  Ár bruttó  220 €  85,800 Ft
LEIRÁS :
Elődjéhez képest az új, modern motor  sokkal nagyobb teljesítményt  és  jobban hangolt nyomatékot kínál  (BOSCH® EFI befecskendezés). Szó szerint a hatékony maximumot préseli ki ebből az egyhengerből, optimális teljesítménnyel és fogyasztással, amelyhez használhatja  a két MUNKA / NORMÁL motorvezérlési térképet , azaz a munkát és a normál vezetést. A NORMAL üzemmód különösen nagy hatásfokú, mert mozgás közben nem terheli feleslegesen a motoros berendezés forgó részeit, így természetesen a kanadai CV-Tech kuplung nélküli variátor hatékonyan és kíméletesen működik 
Design  –  egy működő gép tele eleganciával ... és ez csak egy a sok újítás közül. A gép tervezéséért  a KISKA design osztrák tervezőstúdió felelt  .  Nem véletlen, hogy  a teljes LED-es világítású elülső maszk  úgy tűnik, már az autós motívum kategóriába tartozik. Ezt hangsúlyozza a modern grafika és a prémium fémes fényű teljes felület. A külső fényezés és a műanyagok túlméretezettek a karcolás ellen, a sportos , 12"-os alumínium kerekek társaságában  a gép kemény munka után is frissnek és prémiumnak tűnik. Nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy a hátsó lámpák is  LED-esek.  A sikeres dizájn és grafika megnyitja a tulajdonos képzeletbeli kapuját a mindennapok felé. 
Az ergonómia és az agilitás  közös vonalban folytatódik, így  a vezetőnek csúsztatható ülése , több lábtérje  van , és igényeinek megfelelően több integrált tárolóhelyet is használhat,  akár 96 literes össztérfogattal,  csak az utasülés alatt 59 literrel. Akár 3 italtartó, 12 V és egy USB aljzat biztosan tetszeni fog. Az állítható kormánykerék természetesen az  állítható vezetőüléshez tartozik. A legkényelmesebb vezetés érdekében még nehéz helyzetekben is a kormányt progresszív szervokormány (EPS) segíti  A fedélzeti műszer  LCD típusú  , nagy kontrasztú adatkijelzéssel. A géphez rögzítőfék is tartozik , amely rendkívül biztonságosan "lehorgonyozza" a gépet. Ha a gép fontos részeihez kell eljutnia,  a teljesen lehajtható első motorháztető lehetővé teszi  , és természetesen a hátsó karosszéria kinyitásával további hozzáférést kap a berendezéshez. Itt különösen alaposan átgondolták a tervezők, és  az új UTV karbantartása nem is lehetne egyszerűbb!
 A gép kompakt méretei egyszerű kezelést biztosítanak.  Összességében a gép akár 410 kg terhelést is elbír, míg a hátsó összecsukható karosszéria 250 kg-ot bír el a lehetséges teljes terhelésből. Plató döntését gázphengeres támasztott, rugós emelőrendszer segíti. Ha rögzítenie kell a rakományt,  az oldalfalakon masszív szemek  találhatók  a rögzítéshez .De ne feledkezzünk meg a  homologizált 800 kg-ig terjedő húzóerőről sem. Távirányítós csörlő  elöl akár 1587 kg-os erőt fejleszt ki. Tehát egy nagyon hasznos és erős segítőtárs áll előtted, aki nagyon nehéz terepen is elbír közepesen nehéz munkát. Előnye az UTV maga a mérete, amely a kis fordulási sugárnak köszönhetően lehetővé teszi a könnyű kanyarodást és precíz manőverezést még az erdő szűk környezetében, szűk utakon vagy a kertben is. Ugyanez vonatkozik a logisztikai raktárakban és a cégek kisebb raktáraiban történő kezelésre is.
Az alváz  mindenre készen áll. Van  egy 4x4-es hajtása elektronikus első differenciálzárral . Az akár 270 mm- es hasmagasság  nemcsak a nehéz terepen való sima áthaladás garanciája, hanem az egyik legmagasabb ebben az UTV-osztályban. Az állítható első felfüggesztés  akár 230 mm-es emeléssel és a hátsó akár 254 mm-es felfüggesztés garantálja a sima futást még igazán extrém terepen is. A biztonságos megállásról minden keréken hidraulikusan vezérelt féktárcsák gondoskodnak,  amelyeket egy központi, pontosan beállított pedál vezérel. Nem mindig kell fékhuzal, a motor fordított kompressziós erői kellően hatnak a tempó lassítására. 
Új dizájn,  színváltozatok,  új motor , nagyobb teljesítmény, kisebb tömeg, kellemesebb vezetés, jobb működés, kompaktabb egység, mozgékonyabb, kellemesebb munkavégzés rakodással... egyszerűen minden újítás a lehető legmagasabb felhasználói elégedettségre irányul,  akár vezetés közben, rakománymunkában, de szabadidőben is. Igen, egy olyan gépet mutatunk be, amelynek eredeti és  fő hangsúlya a munkára irányul , de minden újításnak köszönhetően egy olyan gép is van előttünk, amelyet  szabadidődben,  kalanddal kéz a kézben használhatsz. Munkaidőben rakodj, vonszolj, dolgozz, szabadidődben pedig rakj a testre sátrat, biciklit, grillezőt vagy sporteszközt és élvezd...
Minden CFMOTO négykerekűre 2 ​​év exkluzív garancia vonatkozik!
A professzionális szerviz, a kiterjedt alkatrészraktár és a műszaki támogatás teljesen magától értetődő.
Az új CFMOTO GLADIATOR UTV625 EPS  a használat új korszaka a munkához, a szórakozáshoz, a szabadidőhöz... egyszerűen a jobb hétköznapokért.
*Az 2 év garancia vonatkozik a CFMOTO gépek vásárlására a végfelhasználónak, az első tulajdonosnak, aki nem vállalkozó és cég !A CFMOTO quadokra UTV re 2 év vagy 10 000 km garancia vonatkozik. 

Új, erőteljes  egyhengeres  motor 
EPS  - modern szervokormány  az alapárban 
Befecskendező BOSCH (Németország)
Tengelykapcsoló nélküli  CV-Tech variátor   (Kanada)
4x4  első differenciálzárral 
Tágas,  összecsukható karosszéria  praktikus szemekkel,   250 kg-os homologizált teherbírással  (méretek  1300 x 870 mm)
Kényelmes és könnyen állítható lengéscsillapítók az új generációból
Formázott alsó A-karok, amelyek növelik a hasmagasságot
Elegáns, praktikus és tartós 12"-os duralumínium kerekek
Rendkívül tartós  25"-os többrétegű Innova  abroncsok   univerzális mintázattal
Elektromos  csörlő 3500 lbs  vezetőhengerekkel, ergonomikus  távirányítóval 
3 pontos biztonsági övek, kényelmes és könnyen mosható ülések 
Erős és masszívan méretezett biztonsági védőkeret (sisak nem szükséges!)
Állítható magasságú kormánykerék, csúsztatható vezetőülés
Sok praktikus tárolóhely
"Cargotool" tárolódoboz rendszer  - az utasülés alatt
Erőteljes első és hátsó  LED világítás
Új és erős  32 Ah  zselés akkumulátor modern  NANO-GEL  technológiával
Homologizált vonószerkezet  ISO50 incl. el. aljzatok,
Homologizált vonófej  800 kg  fékezett / 400 kg fékezetlen !
Figyelem !
Oldalsó ajtók (opcionális), tető (opcionális), első plexi (opcionális), csörlő 3500 lbs (opcionális), oldalsó szoknyák (opcionális)
 
Technikai adatok:
Üzemanyag tartály: 35 liter  . Hossz: 2820 mm .Szélesség: 1470 mm .Magasság: 1950 mm
Tengelytávolság: 1950 mm . hasmagasság :270 mm . Súly: 640 kg
Vontatás vonóerő: 800 kg fékezett/400 féktelen !
Homologalizáció : 2 fő részére teljes EU homologizáció,
Hajtásrendszer:
Sebességváltó: Automata CVT - CV-Tech variátor / fokozatok P/R/N/H/L (parkolás/hátramenet/semleges/gyors előrehaladás/terepcsökkentés), zárható első differenciálmű .
Összkerékhajtás: Kardántengelyek 4x4 meghajtás: kikapcsolható .
Első gumik: 25x9-14 Innova . Hátsó gumik: 25x11-14 Innova
Fékrendszer:
Első fék: Tárcsás hidraulikus  . Hátsó fék: Tárcsás hidraulikus . Kézifék: Igen
Felfüggesztés:
Elülső: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Hátulsó: Független, állítható felfüggesztés / Dupla acél A-karok
Motor: 
Motor típus: 4 ütemű, 4 szelepes egyhengeres, SOHC . Furat x löket: 91 x 89,2 mm
Motor térfogata: 580 cm3 . 
Indítás : Elektromos indító
Motor hűtés: Független olajkörrel rendelkező folyadék
Gyújtás: Bosch ECU (GER)
Üzemanyag: Ólommentes benzin, oktánszám 95